Modul Skladišno poslovanje

Modul Skladišno poslovanje

Modul Skladišno poslovanje

Modul skladišno poslovanje omogućava preglednu i potpunu evidenciju svih poslovnih procesa unutar jednog ili više skladišta.

Modul za praćenje skladišnog poslovanja od velike je koristi svima koji posluju s robom koja je između trenutka nabave i prodaje robe smještena na skladištu. 

Budući da skladište neizbježno predstavlja trošak prostora i radnika, a sama roba na skladištu kapital, u interesu je svakog poduzeća da nema previše robe na skladištu. No, s druge strane, premalo robe na skladištu moglo bi uzrokovati poteškoće prilikom opskrbe kupaca ili proizvodnje. U interesu je svake organizacije da nađe optimalnu ravnotežu između ta dva suprotstavljena zahtjeva.


Osnovna je zadaća pri praćenju skladišnog poslovanja točna evidencija stanja robe na skladištu u nekom trenutku kroz:
  • evidenciju primki  (dokument za evidenciju ulaza robe na skladište)
  • evidenciju otpremnica (dokument za evidenciju izlaza robe sa skladišta)
  • evidenciju međuskladišnica (dokument za evidenciju premještanja robe na skladištu)
  • evidenciju izdatnica (dokument za evidenciju izdavanja robe sa skladišta)
  • evidenciju stanja na skladištu
Analizom promjena količina robe na skladištu kroz duže vrijeme moguće je ispuniti drugu važnu zadaću pri praćenju skladišnog poslovanja, a to je uočavanje trendova te minimalnih i maksimalnih količina na skladištu.

Uz skladišne kartice (kartice robe), kartice kupaca, dobavljača i prodavača olakšano je ažuriranje i dokumentiranje podataka, a budući da se po unosu primke automatski pohranjuje količina i cijena moguće je stalno pratiti financijsko i količinsko stanje na skladištu pojedinog artikla.

Za kontroling u skladištu i zalihama postoje jednostavna i ekonomična rješenja i mjere koje se mogu primijeniti kod gotovo bilo koje tvrtke, bilo koje veličine. Primjenom SoftCRM sustava i modula skladišnog poslovanja kontrolu i nadzor nad Vašim skladištima možete imati odmah.